klachten en of opmerkingen
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven via klacht@ibee.nl.
Het doorgeven van klachten en of opmerkingen mag natuurlijk ook per brief of telefonisch via 085-8000474
Wij zijn er van overtuigd dat wij er samen kunnen uitkomen.
Onze gegevens:
Telefoon: +31 (0) 85 800 0474
E-mail: klacht@ibee.nl
iBee.nl
Kolvenierstraat 2a
4381GC Vlissingen
Nederland
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij staan altijd open voor opmerkingen en zullen deze met zorg behandelen om onze dienstverlening nog beter te maken. Wanneer je opmerking hebt, ontvangen wij deze graag op info@ibee.nl